Παντζαροσαλάτα



Υλικά

1 μεγάλο βάζο παντζάρια
1 ξυνόμηλο
2 -3 κ.σ  καρυδόψιχα χοντροκομμένη
1 κεσεδάκι γιαούρτι
1 βαζάκι μαγινέζα
1-2 σκελίδες σκόρδο
Ελαιόλαδο

Ετοιμασία

Ξύνουμε το ξυνόμηλο στην χοντρή πλευρά του τρίφτη και το στίβουμε
ελαφρώς για να μην έχει πολλά υγρά.
Κόβουμε τα παντζάρια σε κύβους.
Λιώνουμε το σκόρδο σε γουδί-μουλτι , το προσθέτουμε στο γιαούρτι μαζί με το ελαιόλαδο και ανακατεύουμε μέχρι να ομογενοποιηθούν τα υλικά.
Σε μπολ ανακατεύουμε το παντζάρι, το τριμμένο ξυνόμηλο, την καρυδόψιχα χοντροκομμένη  τη μαγιονέζα και το μίγμα γιαουρτιού-σκόρδου.
Αφήνουμε στο ψυγείο για καμιά ώρα να ενωθούν οι γεύσεις και σερβίρουμε.

Καλή επιτυχία!










4 σχόλια:

erotas είπε...

Μου αρέσουν τα πατζάρια πολύ και αυτή σαλάτα φαίνεται εξαιρετικά νόστιμη.

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Erota καλώσορισες! :-):-):-)
Η συγκεκριμένη σαλάτα και εμένα μου αρέσει πολύ!
σε ευχαριστώ :-))))

Ανώνυμος είπε...

καλημερα!
κι εγώ ετσι την κάνω χωρίς το ξυνομηλο ομως ... θα το οκιμασω οπωσδηποτε !!!
... η μαγιονεζα που κολαει;
Νανώ

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Νανώ μου εχεις δίκαιο , το διευκρίνησα καλύτερα στην συνταγή , σε ευχαριστώ :)