Μουσταλευρία!


Υλικά

7 φλ στραγγισμένο μούστο
3/4 φλ αλέυρι ή νισεστέ
1/4 φλ σιμιγδάλι ψιλό
καρύδια
κανέλα

Ετοιμασία

Σε ένα μέτριο μπόλ ανακαστεύουμε 2 φλ μούστο με το αλέυρι κ το σιμιγδάλι.
Βάζουμε τον υπόλοιπο μούστο στην φωτιά να βράσει , χαμηλώνουμε την φωτιά κ προσθέτουμε σταδιακά το μείγμα με το αλέυρι κ το σιμιγδάλι , ανακατεύοντας συνεχώς με ξύλινη κουτάλα.
Σιγοβράζουμε το μείγμα , ανακατεύοντας συνεχώς εως ότου πήξει κ αποκτήσει κρεμώδη υφή.
Ριχνουμε τη μουσταλευριά σε πιατάκια , αφήνουμε να κρυώσει σε θερμοκρασία δωματίου κ πασπαλίζουμε με χοντροκομένο καρύδι κ κανέλα.

Καλή επιτυχία!


4 σχόλια:

ιρινι είπε...

Πρώτη την ειδα, δικαιούμαι μιά μερίδα μεγάλη
τέλεια φαίνεται,,
Φιλάκια

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Φυσικά Riri μου! πάντως αν θα μου έλεγε κάποιος πριν 10 χρόνια, πως στα 34 μου θα έφτιαχνα μουσταλευριά ... δεν θα τον πίστευα! 1η φορά έφτιαξα κ ομολογώ ενδουσιάστικα! :)

mara είπε...

Θα την φτιάξω σύντομα Θεά μου!

eleste είπε...

Τέλεια η μουσταλευριίτσα σου Αφροδίτη!!!!!!!!!!!!!!! Εμένα δεν μου πολυαρέσει.....μου έφερε η μάνα μου και έφαγα 2 κουταλιές,την υπόλοιπη θα την ξεράνω στον ήλιο.