Μπισκοτόκρεμα για παιδιά!



Μια κρέμα που δοκίμασα στην προσπάθεια μου , να αλλάξουμε γεύσεις μιας και τα παιδιά "βαριούνται" εύκολα ... στην 13 μηνών κόρη μου αρέσει πολύ , αλλά μάλλον η μικρή μου δεν είναι κατάλληλο "δείγμα" μιας και τρώει σχεδόν τα πάντα πια ...
Δοκιμάστε την με τις δικές σας ποσότητες , ζάχαρη δεν έχω βάλει καθόλου , σε πιο μεγάλο παιδί ίσως θα μπορούσατε να προσθέσετε ...

Υλικά

1 φακελάκι ανθος αραβοσίτου
500 γάλα (αυτό που πίνει το παιδί σας)
7-8 μπισκότα μιράντα

Ετοιμασία

Βάζουμε το γάλα στο κατσαρολάκι ,  με τα χέρια μας σπάμε μέσα τα μπισκότα και στην συνέχεια , βάζουμε στην φωτιά να ζεσταθεί , προσθέτουμε τη σκόνη βανίλια και ανακατεύουμε συνεχώς σε χαμηλή φωτιά. Μόλις η κρέμα μας πήξει μοιράζουμε σε μπολάκια!

Καλή επιτυχία!





6 σχόλια:

ιρινι είπε...

Eγώ μικρα παιδιά δέν εχω, αλλά πειράζει που τρελαίνομαι για τέτοιες κρέμες ??(φαίνεται δεν με ταιζε η μαμά μου -οταν επρεπε- και μου εχει μείνη απωθημένο)!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

χαχαχαχαχαχα Riri μου, άντε για ξεκίνα καμιά βόλτα προς τα εδώ! :)

Dafni είπε...

Θα συμφωνήσω με την προλαλήσασα RIRI!!!!
Κι εγώ ζήλεψα, πειράζει που θα την φτιάξω
και θα την φάω μόνη μου; Μεγάλο παιδάκι είμαι κι εγώ!!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

χαχαχα Δάφνη μου , λοιπόν ραντεβού αυριό το απόγευμα ... κατά τις 6 κερνάω μπισκοτόκρεμα! :) φιλιά

FasHion SpiRit είπε...

ωραια ιδεα!!! πολυ μου αρεσε......
να προσθεσω μια ακομα παραλαγη?
αντικατεστησε το ανθος αραβοσυτου με νιφαδες βρωμης !!!
λιγο μουλτι αν χρειαζεται κιαλλο λιωσιμο και σουπερ!
τη βρωμη την ανακαλυψα τωρα τελευταια και τη βαζω παντου!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

νιφάφες βρώμης μμμμ!!! θα το δοκιμάσω σίγουρα! σε ευχαριστώ FasHion SpiRit :)