Σοκολατόπιτα με φυστίκια αιγίνης!



Υλικά

500γρ σοκολάτα κουβερτούρα
1 1/2 φλ βούτυρο
1 1/2 φλ ζάχαρη μαύρη
1 κ.σ στιγμιαίο καφέ
5 αυγά
2 φλ αλεύρι για όλες τις χρήσεις
1 φλ φυστίκια αιγίνης τριμμένα
1/2 κουταλάκι βούτυρο λιωμένο
3 κ.σ κακάο

Ετοιμασία


Χτυπάμε τα αυγά με τη ζάχαρη μέχρι να λιώσει και προσθέτουμε το αλέυρι.

Σε κατσαρολάκι λιώνουμε σε χαμηλή φωτιά το βούτυρο με τη σοκολάτα , ανακατεύοντας συνεχώς.

Ρίχνουμε στο μείγμα των αυγών , τον διαλυμένο σε λίγο νερό , καφέ  τα φυστίκια και το κρύο μείγμα βουτύρου-σοκολάτας ανακατύουμε για ακόμα 5 λεπτά.

Αλείφουμε με σκεύος Νο28 , με βούτυρο , στρώνουμε το μείγμα μας και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο για 10 λεπά.

Μόλις το βγάλουμε απο το φούρνο , αφήνουμε να κρυώσει κ πασπαλίζουμε με κακάο.


Καλή επιτυχία!

7 σχόλια:

painter είπε...

Πολύ ωραία παραλλαγή με τα φυστίκια Αιγίνης... εγώ μόνο με φουντούκια την έχω κάνει.
Θα τη δοκιμάσω!

Καλό σου βράδυ!!!

Dafni είπε...

Από τα πιο αγαπημένα μου γλυκά!
Το φυστίκι Αιγίνης την κάνει ιδιαίτερη, αλλά και τα υπόλοιπα υλικά της είναι εξαιρετικά!
Βάλε καφέ κι ένα μεγάλο κομμάτι Αφροδιτούλα κι έρχομαι!
Φιλιά!!

spoon_n_love είπε...

Αγαπημενο γλυκο,πολυ ωραια η παραλλαγη!!!Εμεινε κατι και για εμας?

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Καλησπέρα κορίτσια! σας ευχαριστώ! Δάφνη , Νάντια σας περιμένω! :):):)

eva είπε...

Καλησπέρα Αφροδιτούλα μου!!!
Τι γλυκό ειναι αυτό???
Με ξετρέλανες!!!
Φιλάκια πολλά!

"ζαχαρούλα.." είπε...

με φυστίκια αιγίνης??? ωραίο ακούγεται... και δελέαστικό!! μπαίνει στα υπ'οψιν και άμεσα!!!

καλημέρα!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Ευα μου κ χαρούλα ,σας φιλώ γλυκά! :)