Ζουμερό κέικ σοκολάτας!




Υλικά

375 γρ σοκολάτα κουβερτούρα ψιλοκομμένη
250 γρ βούτηρο κομμένο σε κυβάκια
5 αυγά
300 γρ ζάχαρη καστανή
120 γρ μπισκότα βουτύρου χτυπημένα στο μουλτι
ξύσμα απο 1 πορτοκάλι

Ετοιμασία

Με το μίξερ χτυπάμε τα αυγά με την ζάχαρη , για 6-7 λεπτά μέχρι να αποκτήσουν μια κρεμώδη υφή.
Σε κατσαρόλα λιώνουμε το βούτυρο και τη σοκολάτα σε χαμηλή φωτιά , μέχρι να ομογενοποιηθούν.
Ρίχνουμε την χλιαρή πλέον σοκολάτα στο μείγμα των αυγών  και προσθέτουμε στο μείγμα τα σπασμένα μπισκότα και το ξύσμα πορτοκαλιού.Ανακατεύουμε απαλά με ένα κουτάλι.
Αδειάζουμε το μείγμα μας σε βουτυρωμένη και αλευρωμένη φόρμα δαχτυλίδι 23εκ.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο , στους 140 βαθμούς με αέρα για 40 -45 λεπτά.

Γαρνίρουμε με γλάσο σοκολάτας , σαντυγί , ξύσμα σοκολάτας.


 


Καλή επιτυχία!




10 σχόλια:

ιρινι είπε...

Τέλειο!!!!λίγα υλικά, εύκολη συνταγή!!!!Την αντιγράφω στο book μου
φιλιά

Μarion, είπε...

Δεν έχει αλεύρι.. τα μπισκότα μόνο τριμμένα..
Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή

Ανώνυμος είπε...

Και μόνο ο συνδυασμός σοκολάτα-πορτοκάλι (έστω κι αν είναι ξύσμα), είναι πρόκληση για μένα οπότε θα το δοκιμάσω.

Για να μην μιλήσω για τις φωτογραφίες.. :)

Σοφία είπε...

Αφροδιτακι τι κεηκ ειναι τουτο???Αυριο θα το κανω...

ΜΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Καλημέρα Ριρι , Μαριον , Κατερίνα και Σοφία μου.
Όντως ευκολό , γρήγορο κέικ , το αποτέλεσμα είμαι σίγουρη πως θα σας ενυπωσιάσει.

Κατερίνα το ξύσμα ποστοκαλιού δίνει μια ιδιέτερη γεύση αλλά και υπέροχο άρωμα!

Μπισκότα αν δεν υπάρχουν βουτύρου μπορείτε να βάλετε και πορτοκαλιού.

Καλημέρα και πάλι. :)

painter είπε...

Αφροδίτηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη!!!
Τι μου έκανες βραδυάτικα???
Θέλω κι εγώ, τώρααααααααααααα

Καλό Σαββατοκύριακο

Νάνα είπε...

Αφροδίτη μου αυτό το κέικ, θα μπεί στα αγαπημένα μου γλυκά αλλά με άλλο όνομα βέβαια!!!!! Σοκολατένια κόλαση θα το λέω, μη σου πω και αμαρτία χαχαχαχααα!!!!!!! Τέλειο είναι κορίτσι μου!!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Painter & Nάνα μου σας ευχαριστώ , καλό υπόλοιπο Κυριακής! :)

Ιωάννα είπε...

Τα συγχαρητήρια και τα δικά μου να δεχτείς Αφροδίτη γι' αυτό το υπέροχο γλυκό σου!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

ilag29 σε ευχαριστώ πολύ πολύ! :-)