Καραμελωμένη πατατοσαλάτα με σως μπαλσάμικου!






Υλικά

6 πατάτες μεσαίου μεγέθους καθαρισμένες
2 κ.σ βούτυρο
1 πρέζα σαφράν
2 κ.σ ζάχαρη
αλάτι, πιπέρι

Για την σάλτσα μπαλσάμικου

2 κ.σ ξύδι μπαλσάμικο
2 κ.σ μουστάρδα
2 κ.γ μέλι
1 κ.γ γλυκιά πάπρικα
1 κ.σ ελαιολαδο
αλάτι , πιπέρι

Για το γαρνίρισμα

6-7 ελιές μαύρες
1-2 κρεμμυδάκια φρέσκα ψιλοκομμένα
1 κ.γ ψιλοκομμένο μαϊντανό
1 κ.σ τριμμένη παρμεζάνα 

Ετοιμασία
Βράζουμε τις πατάτες χωρίς να παραγίνουν.
Σε ενα τηγάνι λιώνουμε το βούτηρο προσθέτουμε το σαφράν τη ζάχαρη , ανακατεύοντας συνεχώς , για να μην μας καεί η καραμέλα , προσθέτουμε τις πατάτες αφού τις έχουμε στραγγίξει και ανακατεύουμε με προσοχή , για μην σπάσουν οι πατάτες μας και να καραμελωθούν ομοιόμορφα.
Μαγειρέυουμε για περίπου 4-5 λεπτά. Αδειάζουμε σε παιτέλα ,προσθέτουμε το κρεμμύδι , τις ελιές και  περιχύνουμε με την σως μπαλσάμικου , γαρνίρουμε με το μαϊντανό και την παρμεζάνα και σερβίρουμε τις πατάτες μας ζεστές.
Για την σως μπαλσάμικου
Σε ένα γυάλινο βαζάκι ,βάζουμε όλα τα υλικά μας , εκτός απο το ελαιόλαδο. Χτυπάμε για 2 περίπου λεπτά μέχρι να ενωθούν καλά οι γεύσεις και τα αρώματα , προσθέτουμε το ελαιόλαδο και χτυπάμε για 1 ακόμα λεπτό.
Καλή επιτυχία!

6 σχόλια:

eva είπε...

Πατατοσαλάτα εγώ δεν τρώω...
Ναι,το παραδέχομαι την πατατοσαλάτα σας θα την τσάκιζα!!
Καταπληκτική!
Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά Αφροδίτη μου!

mia maria είπε...

πωπω! Μου τρέχουν τα σάλια! Τα υλικά της πατατοσαλάτας είναι τα αγαπημένα μου. Φαντάζομαι τη γεύση!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

@Eva μου με τιμά ιδιαίτερα , που αν και δεν είσαι φαν θα δοκίμαζες απο την πατατοσαλάτα μου, σε ευχαριστώ , καλή εβδομάδα φιλιά :)

Afroditi Dionysopoulou είπε...

@ big mama , πραγματικά είναι πολύ νόστιμη , και να σκεφτείς πως ηταν έμπνευση της τελευταίας στιγμής ...
Πολύ καλή εβδομάδα ευχομαι και σε εσένα , φιλιά:)

mara είπε...

Αυτη η πατατοσαλάτα ειναι ενα ονειρο!Θα δοκιμαστει το συντομοτερο!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

να'σαι καλά γλυκειά μου mara :)