Επιδόρπιο με κρύα κρέμα και σοκολατένια μπισκότα με άρωμα εσπρέσο!



Υλικά

400 ml κρέμα γάλακτος
500 γρ μασκαρπόνε
5 κ.σ άχνη ζάχαη
1 φλιντζανάκι  δυνατό καφέ εσπρέσο
2 σφηνάκια λικέρ καλούα
250 γρ τριμμέν μπισκότα γεμιστά σοκολάτας
5-6 κ.σ τριμμένη κουβερτούρα

Ετοιμασία

Στον κάδο του μίξερ χτυπάμε την κρέμα γάλακτος με την άχνη ζάχαρη
προσθέτουμε το μασκαρπόνε και το λικέρ καλούα , χτυπάμε σε χαμηλή ταχύτητα
μέχρι να αφρατέψει καλά το μείγμα μας. Βάζουμε το μπολ στο ψυγείο.



Ραντίζουμε τα τριμμένα μπισκότα σοκολάτας , με τον καφέ εσπρέσο και μοιράζουμε
την μισή ποσότητα στα ποτήρια μας. Συνεχίχουμε μοιράζοντας την μισή ποσότητα κρέμας
στα ποτήρια και προσθέτουμε άλλη μια στρώση απο τα μπισκότα. Σκέπάζουμε με την υπόλοιπη
κρέμα και βάζουμε τα ποτήρια μας στο ψυγείο για τουλάχιστον 2 ώρες.

Πρίν σερβίρουμε πασπαλίζουμε την επιφάνεια με την τριμμένη κουβερτούρα.


Καλή επιτυχία!


15 σχόλια:

georgiaxara είπε...

Καλημέρα Αφροδίτη μου!!!
Φαίνεται τέλειο, θα το δοκιμάσω.
Φιλάκια!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Καλημέρα Γεωργία μου , νομίζω πως θα σου αρέσει , άλλωστε είναι απο τα κλασικά αγαπημένα γλυκά ,σε ποιόν δεν αρέσει η κρέμα και η σοκολάτα! πολλά φιλιά :-)

Elpiniki είπε...

Καλημερα... ευκολο και νοστιμο γλυκάκι...
Φιλακια

Athina(Sugar Buzz) είπε...

Καλημέρα!!!Δεν λέω όχι σε γεύση καφέ!!Το παράξενο είναι ότι καφέ δεν πίνω καθόλου, αλλά τρελαίνομαι να υπάρχει η γεύση του σε γλυκά!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

@ Ελπινίκη σε ευχαριστώ καλημέρα! :-)

@ Αθηνά καλημέρα , έμενα πάλι δώσε μου εσπρέσο και πάρε μου την ψηχή!
Πάντως έχεις δίκαιο αρκετοί δεν πίνουν καφέ , κι'ομως τα γλυκά με αρωμα ή γεύση καφέ τους αρέσουν! σε ευχαριστώ :-)

Σε κανά 2 μπολάκια δεν έβαγα καφέ αλλά 1κ.γ κακάο με νεράκι για τα παιδιά.

KANTHAR0S είπε...

Ψιλοφέρνει σε τιραμισού ή μου φαίνεται; Γευστικότατο φαίνεται πάντως.

Pansofix είπε...

αυτό το γλυκό έχει δύο υλικά που λατρεύω...εσπρέσο και σοκολάτα...

Afroditi Dionysopoulou είπε...

@Kanthare μου ,καλησπέρα :-) μοιάζει λίγο με τιραμισού , αλλά δεν εχει αυγά και έχει σοκολάτα...

@Pansofix μοιάζουμε πολύ καιεγω λατρεύω αυτες τις 2 γεύσεις! Σε ευχαριστώ! :-)

Kitchen Stories είπε...

Καλησπέρα Αφροδίτη.
Μου αρέσουν πολύ αυτού του είδους τα γλυκά με τα μπισκότα, καφέ, κρέμα και άμα είναι και σε ατομικές χορταστικές μερίδες, το καλύτερό μου! :)

ιρινι είπε...

Αfroditi, εφτιαξα το γλυκάκι, ειναι τέλειο!!!!
Τ'ο έβαλα σε μικρό ταψάκι, απο χθές σχεδόν έφυγε ολο!!!!!Ξετρελάθηκαν οι δικοί μου....
Thanks!!!!!!!!!!!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε :-)

@Ζάμπια χορταστικές μερίδες ναι ναι! σε ευχαριστώ :-)

@Ριρι μου πολύ χαίρομαι που σας άρεσε και το απολαύσατε , σε ευχαριστώ φιλιά :-)

roadartist είπε...

Υπέροχο.. και επίσης ΚΟΛΑΣΙΜΟ :)

Γιάννα είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Αφροδιτούλα μου!!!
Γρήγορο, απλό και γευστικότατο το γλυκό σου!
Και εγώ προτιμώ αυτό το σερβίρισμα σε ψηλό ποτήρι ή σε μπώλ γιατί είναι εύκολο, ωραίο σε εμφάνιση και πρακτικό!
Φιλιά!!!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

@Roadartist νομίζω πως η περιγραφή σου ταιριάζει απόλυτα σε αυτό το γλυκάκι :)σε ευχαριστώ καλημέρα!

@ Γιάννα μου σε ευχαριστώ πολύ , φιλιά :):)καλημέρα και σε εσένα

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Βούτα Ανθούλα μου!!! Καλημέρα , φιλιά :)))