Γαύρος ριγανάτος στον φούρνο



Ένα φαγητό εύκολο , γρήγορο και πολύ νόστιμο!

Υλικά 

 1 κιλό γαύρο καθαρισμένο και πλυμένο
200 γρ. ελαιόλαδο, 30 γρ. λεμόνι
αλάτι, πιπέρι και ρίγανη
1/2 φλ νερό
4 σκελίδες σκόρδο ψιλοκομμένο




Ετοιμασία

Στρώνουμε τον γαύρο στο σκεύος μας.
(εάν έχουμε το κουράγιο φιλετάρουμε , τα ψαράκια μας)
Σε βαθύ πιάτο ανακατεύουμε όλα τα υπόλοιπα υλικά μας και περιχύνουμε με αυτό το μείγμα τα ψάρια μας.Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180ο για 10 - 12 λεπτά.


Καλή επιτυχία!


10 σχόλια:

Betty's Cuisine είπε...

Λαχταριστό φαγάκι, το αγαπημένο της μητέρας μου!
Εγώ συνήθως τον γαύρο τον φτιάχνω στο φούρνο με σάλτσα ντομάτα, σταθερή προτίμηση του καλού μου!

Helen Gr είπε...

Ωραίο και νόστιμο φαγάκι ή και μεζεδάκι για όλες τις εποχές.

Phivos Nicolaides είπε...

Γαύρος, ο... πρωταθλητής!!

Elpiniki είπε...

Αγαπημενο μεζεδακι... γεια στα χερια σου!

georgiaxara είπε...

ΝΟΣΤΙΜΟ ΦΑΓΗΤΟ...ΚΑΙ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ!!
ΦΙΛΑΚΙΑ ΑΦΡΟΔΙΤΟΥΛΑ!!

mara είπε...

"Θεά μου" τέλειος ο λατρεμένος γαύρος!Τα υπόλοιπα τα ξέρεις....ταπεράκι και τα λοιπά..είμαι ζήτουλας πως να το κάνουμε. Φιλιάααααααααααα

KANTHAR0S είπε...

Η επιτυχία είναι δεδομένη. Το ίδιο και η όρεξη. Στη χώνεψη ίσως συνατήσουμε κάποια προβληματάκια λόγω ποσότητας, αλλά θα τα ξεπεράσουμε κι αυτά.

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Μπέτυ ναι κ με ντοματούλα είναι πολύ νόστιμος! καλημέρα :)

Ελένη όπως το λές , παντός καιρού :)

Φοίβο πως με καταλαβαίνεις !!!!!! :):):)
(αν και γεννημένη "κάτω απο το αυλάκι" είμαι Ολυμπιακιώτησα γέννημα-θρέμα)

Ελπινίκη μου καλημέρα σ'ευχαριστώ :)

Γεωργία μου φιλιά πολλά :)))

Μάρα μου , έφυγε το ταπεράκι σου :)))

Κανθαρέ , ναι όσο και να φάς απο αυτό το φαγητό , δεν είναι ποτέ αρκετό συμφωνώ , σε ευχαριστώ :)

Λεμέσια είπε...

Απλή και ελαφριά συνταγή με ποιοτικά υλικά. Τέλεια!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Λεμεσιά welcome back :)) σ'ευχαριστώ!