Τάρτα σοκολάτας με μπάρες δημητριακών




Υλικά για την βάση

5 μπάρες δημητριακών
1 κ.σ μαρμελάδα

Υλικά για την γέμιση

1 ζαχαρούχο γάλα
200 γρ γιαούρτι
400 γρ σοκολάτα κουβερτούρα γάλακτος
1 σφηνάκι λικέρ πορτοκάλι
κακάο για το πασπάλισμα

Ετοιμασία

Σπάμε τις μπάρες δημητριακών στο μούλτι.
Ανακατεύουμε με τη μαρμελάδα για να δέσει το μείγμα μας και στρώνουμε
στη βάση από την ταρτιέρα μας.

Σε μπέν μαρί λιώνουμε την κουβερτούρα , αφήνουμε να κρυώσει ελαφρά 
και προσθέτουμε το ζαχαρούχο γάλα το λικέρ πορτοκαλιού
και το γιαούρτι.
Ανακατεύουμε πολύ καλά για να ενωθούν τα υλικά μας ,
οι γεύσεις και τα αρώματα.

Αδειάζουμε την γέμιση στην ταρτιέρα πάνω από τις τριμμένες μπάρες δημητριακών , πασπαλίζουμε με κακάο και αφήνουμε στο ψυγείο να παγώσει
καλά για τουλάχιστον 1 ώρα.

Καλή επιτυχία!





28 σχόλια:

Lenia είπε...

Τι υπέροχη ιδέα!Φαίνεται λαχταριστή!Η βάση θα είναι τραγανιστή με τις μπάρες!Μπράβο,Αφροδίτη μου!Καλό σου βράδυ!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Σε ευχαριστώ Λένια μου!Όντως η βάση είναι τραγανή , καλημέρα :)

mara είπε...

Θεά μου λαχταριστό και τραγανό!Κάνε καφεδάκι και έρχομαι να το απολαύσω!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σοκολατο-πειρασμός!
Υπέροχη φαίνεται, η βάση με εντυπωσίασε πολύ, αλλά και η γέμιση δεν πάει καθόλου πίσω!!
Φιλάκια!

paraxeno pirouni είπε...

Δεν έχω ξαναδεί τέτοια τάρτα, πολύ πρωτοποριακή ιδέα και πανεύκολη!
θέλω να τη φτιάξω! :)

Penelope είπε...

H βάση της μου άρεσε πολύ Αφροδίτη, γιατί είναι πανεύκολη στην παρασκευή. Μπράβο.

Katerina είπε...

Μ΄αρέσει!!
Θα το κάνω κι εγώ!!


καλημέρα Αφροδίτη :)

Βάσια είπε...

Μεγάλο βάσανο είσαι!
Μα μεσημεριάτικα να βλεπω τετοιες σημοσιευσεις ???

Σλουυυυυυυυυυρπ ..........

Αγγελικη Ν είπε...

Afroditi μου φαίνεται υπέροχο! Θα το δοκιμάσω!

Μarion, είπε...

Μου αρεσει που η βάση είναι με μπάρες δημητριακών.
Κάνεις την αμαρτία αλλά έχεις και ένα ελαφρυντικό..χιχι.
Ωραία ιδέα :)

lourdi lourdaki είπε...

ΕΝΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ..ΚΟΛΑΣΗ!!!!
ΦΙΛΙΑ!!!

Μαίρη είπε...

μούρλια φαίνεται! αλλά δεν έχω λικέρ πορτοκάλι.... :((

spoon_n_love είπε...

Αφροδιτούλα καλησπέρα πολύ μου άρεσε η ιδέα σου με τις μπάρες.Θα το φτιάξω σίγουρα.Μπράβο!!!!

Unknown είπε...

Καλησπέρα...Απλά υπέροχο...ότι είναι σοκολατένιο για μένα..

Afroditi Dionysopoulou είπε...

mara
ΕΛΕΝΑ
The Dark Chef
Penelope
Katerina
viva1
Αγγελικη Ν
Μarion
lourdi lourdaki
mary
nadia
Eva Z.

Καλημέρα , καλημέρα φίλες μου , πραγματικά η βάση με τις μπάρες δημητριακών βγήκε πολύ καλή!

Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε η ιδέα μου :)

Αν και την έφτιαχνα αρχικά με μισή καρδιά , μιας και όταν πας ΣΜ κ με τα 2 παιδιά όλο κ κάτι θα ξεχάσεις να πάρεις .... οπότε αποφάσισα να φτιάξω την τάρτα με ότι υλικά είχα στη τροφοθήκη!

Μαίρη μου το λικέρ πορτοκάλι το έβαγα για να σπάσει η μυρωδιά απο
το ζαχαρούχο γάλα , βάλε λίγο κονιάκ ή ρούμι που ταιριάζει πολύ με τη σοκολάτα!

πολλά φιλιά σε όλες σας , σας ευχαριστώ πολύ! :):):)

manousina είπε...

Αφροδιτάκι είναι τέλεια η τάρτα σου!!! Έξυπνη η ιδέα σου για την βάση!!!
φιλάκια

erotas είπε...

Τι ωράια ιδέα!!!!!μου τρέχουν τα σάλια μιαμ μιαμ

Helen Gr είπε...

Καταπληκτικό και λαχταριστό φαίνεται, Αφροδίτη μου, και πολύ δροσιστικό. Η σοκολάτα δένει υπέροχα. Καλό Σ/Κ

Asteri (Maria) είπε...

Σούπερ γλυκό!

georgiaxara είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΜΟΥ,
ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΤΟΥΡΤΑ!!!
ΜΠΡΑΒΟ!!

Λεμέσια είπε...

Μπάρες, κουβερτούρα, λικέρ πορτοκάλι...Ωραία κολπάκια!

Καλό Σαββατοκύριακο, Αφροδίτη μου...
:)

...irida... είπε...

απιστευτη...εξυπνη...λαχταριστή ιδέα!!!!μπραβο....θα το δοκιμάσωωωωωω

Afroditi Dionysopoulou είπε...

manousina μου να είσαι καλά , σε ευχαριστώ πολύ , καλό Σαββατοκύριακο και σε εσάς :)

erota μου τα φιλιά μου εχεις σε ευαριστώ πολύ :)

Helengr μου σε ευχαριστώ πολύ φιλιά :)

Asteri καλημέρα σε ευχαριστώ :)

georgiaxara μου καλή σου ημέρα σε ευχαριστώ πολύ φιλιά :)

Καλή μου Λεμέσια καλό Σαββατοκύριακο, και σε εσένα φιλιά , σε ευχαριστώ :)

irida... καλώς όρισες στην παρέα , σε ευχαριστώ πολύ! καλή σου ημέρα :)

caeser είπε...

Η εμφάνιση (του γλυκού) ξυπνάει τους πιο ευχάριστους συνειρμούς, είτε είναι απο τη πλούσια γεύση σοκολάτας μαζί με τις φράουλες, είτε είναι απλοί συνειρμοί κι ευσεβείς πόθοι (βλέποντας τις φωτογραφίες), η ουσία είναι ότι το φωτογραφικό αποτέλεσμα δίνει την αίσθηση της απόλυτης (γαστρονομικής) δροσιάς!
...Έμεινε κανά κομμάτι ή πέρασα αργά? :-)))

lourdi lourdaki είπε...

ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

caeser σε ευχαριστώ πολύ! χαίρομαι που οι φωτό σου "ξύπνησαν" τόσο όμορφα συναισθήματα! Φυσικά και εχεί μείνει κομμάτι και για εσένα :)


lourdaki μου να'σαι μια πολύ πολύ όμορφη Κυριακή και για εσένα εύχομαι :)

Την καλημέρα σε όλους :)

Ανώνυμος είπε...

Εγώ που δεν τα καταφέρνω στη ζαχαροπλαστική, λέω να τη δοκιμάσω για να δείξω - τάχα μου - ψαγμένη με τα γλυκά! Λες να πιάσει? Μου φαίνεται προσιτή για αρχαρίους!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

newagemama φυσικά και θα τα καταφέρεις!!! μην το ρωτάς καν!

η βάση με τις μπάρες δημητριακών στρώνετε πολύ εύκολα ... και κόβετε το ίδιο έυκολα και είναι μαλακή χωρίς παράληλλα να θρίβετε και να σπάει όπως συμβαίνει μερικές φορές με τα μπισκότα ... ( αφού σκέφτομαι να την καθιερώσω κ στα τσιζ κεικ)

όταν απλώσεις την κρέμα απο επάνω μην επιχειρήσεις να την στρώσεις με το κουτάλι σου ... "θα σηκώνετε" και η βάση ... άστην απλά να πέσει πάνω απο την βάση και να απλωθεί παντού απο μόνη της!

καλή επιτυχία , μια χαρά θα τα καταφέρεις είμαι σίγουρη , θα περιμένω κέρασμα :):)