Κολοκυθόσουπα γιορτινή!



Υλικά

1 κιλό κολοκύθα γλυκιά , καθαρισμένη και  κομμένη με κύβους
50 ml  ελαιόλαδο
50 γρ βούτυρο
500 γρ κρεμμύδια σε λεπτές φέτες
800 γρ ζωμό κοτόπουλου
80 γρ μαύρη ζάχαρη
25 ml μηλόξιδο
100 ml κρέμα γάλακτος χτυπημένη σε σαντιγί
αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι




Ετοιμασία

Σε μεγάλη κατσαρόλα ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο και το βούτυρο , προσθέτουμε τα κρεμμύδια , τα αλατίζουμε και τα ιδρώνουμε καλά.

Προσθέτουμε την κολοκύθα και αλατίζουμε , ιδρώνουμε μέχρι να μαλακώσει καλά.

Κατόπιν προσθέτουμε το ζωμό , τη ζάχαρη το ξίδι και σιγοβράζουμε μέχρι η κολοκύθα να μαλακώσει εντελώς.


Αλέθουμε τα υλικά στο μπλέντερ πολύ καλά και τα περνάμε απο σήτα.

Σερβίρουμε τη σούπα ζεστή γαρνίροντας με τη χτυπημέη κρέμα γάλακτος και πασπαλίζουμε με φρεσκοτριμμένο πιπέρι.




Καλή επιτυχία!

Είναι μια συνταγή του κ.Γιάννη  Λουκάκου

8 σχόλια:

KANTHAR0S είπε...

Κολοκυθόσουπα και μετά μια γλυκειά κολοκυθόπιτα και είμαστε βασιλιάδες.

Dafni είπε...

Γεια σου Αφροδιτούλα μου!
Κάτι μας έχει πιάσει με τις σούπες αυτές τις μέρες και λογικό είναι.
Και ιδανικές για τις κρύες μέρες είναι..και κατάλληλες για το γιορτινό μας τραπέζι!
Τέλεια η κολοκυθόσουπα, τα φιλιά μου!!!

Ανώνυμος είπε...

Η κολοκύθα μου αρέσει πολύ σε πίτες, μπουρέκια κτλ. Ομολογώ πως δεν την έχω δοκιμάσει σε σούπα, αλλά ίσως να 'ναι μια καλή ευκαιρία..

Καλό μεσημέρι Αφροδίτη μου.

Αlex... είπε...

Ενδιαφερον η συνταγη σου!Ισως την δοκιμασω,αλλά χωρίς να πω σε κανεναν απο τι ειναι φτιαγμενη!Δεν αρεσει στην υπολοιπη οικογενεια οτι εχει σχεση με κολοκυθι!!!Καλα Χριστουγεννα,να περασετε τελεια!ΠΟλλα φιλια!:)

Elpiniki είπε...

Κολοκυθοσουπα.... εχω τοσο πολύ ορεξη να τη δοκιμασω, αλλα επειδη κι η μαμα μου δεν εκανε ποτε, τη φοβαμαι λίγο!

Πιστευω θα μ ααρεσει πολύ ομως!

Vita είπε...

Τι ωραίο χρώμα! Σαν στολίδι θά είναι στο τραπέζι ένα τέτοιο πιάτο

Elpiniki είπε...

Να μαι παλι...

Αφροδίτη μου σε περιμενει ενα παιχνιδακι στο.. σπιτακι μου!

Afroditi Dionysopoulou είπε...

Kanthare , Δάφνη μου , Κατερίνα μου , Αλεξανδρούλα , Ελπινίκη , Vita , σας ευχαριστώ πολύ πολύ ... Εφτιαξά την σούπα αυτή του Αγ. Διονυσιού , που γιορταζε ο μπαμπάς μου για τους νηστευοντες ... τελικά όλοι την δοκίμασαν ...

(Ζητώ συγνώμη που δεν απαντώ σε καθέναν χωριστά ... αλλά κυκλοφορεί ιωση στο σπίτι - κ ο χρόνος είναι χρήμα ... )

φιλιά σε όλους! :-)